Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 16:25:09 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-125938-19 Keskkonnaloa nr L.MK/300832 väljastamise korraldus.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/157930-c971e83e68e5fc6417ec03bb3578ce7195725a2530f080442b30bf9bc38c95f0>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .