Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 12:25:37 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/12724 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Kunila küla, 
Lihula metskond 2 // Lihula linn, 60 Pärnu-Lihula tee // 60 Pärnu-Lihula tee 
L1 // 16178 Tuudi-Risti tee // Jaani // Jalandiku // Juure // Jõekalda // 
Laugu // Lihula metskond 317 // Maru // Mou // Moupõllu // Murru // Nurme 
küla // Sipametsa // Tuudi küla // Tuudi-Raudtee tee // Uus-Pärnu mnt 1 // 3 
// Valuste küla // Valuste-Sipa tee // Vana-Mangu // Veeru (Elektrivõrk) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tingimuste saamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27479923>  (menetlus nr: 
498492), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.