Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 09:18:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18175 aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kärkna küla, 
Kärkna raudteejaam // Maramaa küla // Tapa-Tartu 417,3-419,9 km, Tartu 
maakond, Tartu vald, Kärkna küla, Kärkna raudteejaam // Maramaa küla, 
Tapa-Tartu 417,3-419,9 km (Kärkna ooteplatvorm, Kärkna teeäärne 
ooteplatvorm) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 2 
edastab TTJA Kärkna ooteplatvormi ehitusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27477258>  (menetlus nr: 
499641), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.