Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 10:43:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18172 aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Tabivere 
alevik, Jaama tee 3, Tartu maakond, Tartu vald, Tabivere alevik, Jaama tee 3 
(Tabivere ooteplatvorm, Tabivere teedevaheline ooteplatvorm) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 2 
edastab TTJA Tabivere ooteplatvormi ehitusloa taotluse arvamuse 
avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27477523>  (menetlus nr: 
499645), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.