Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 21:52:38 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/17333 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, 
11173 Vasalemma jaama tee // Jaama põik // Metsa tänav L2 // Tööstuse tn 1a 
// Tööstuse tänav L1, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, 
11173 Vasalemma jaama tee // Jaama põik // Metsa tänav L2 // Teeääre // 
Tööstuse tn 1a // 3 // Tööstuse tänav L1, Harju maakond, Lääne-Harju vald, 
Vasalemma alevik, Metsa tänav L2, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma 
alevik, Tööstuse tänav L1 (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
tuletõrjehüdrant , tuletõrjehüdrant) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritavad ehitustööd avalikult kasutatava 
tee kaitsevööndis ja kinnistul

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27477021>  (menetlus nr: 
487934), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.