Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 13:26:39 +0300

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/21651 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu-Aabla küla, Mardiku, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Kiiu-Aabla küla, Mardiku, Harju maakond, Kuusalu 
vald, Kiiu-Aabla küla, Mardiku, Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu-Aabla 
küla, Klaukseni // Mardiku // Suigu, Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu-Aabla 
küla, Mardiku (Elamu, Abihoone 1, Abihoone 2, Piirdeaed, Biopuhasti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elamu ümberehitamine ja abihoonete püstitamine, 
biopuhasti ja piirdeaia rajamine avalikult kasutatava tee 11270 
Kuusalu-Leesi kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27476210>  (menetlus nr: 
503615), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.