Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 12:52:38 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18177 aadressile Lääne-Viru maakond, Kiltsi küla, Jaama 
tn 2 // Kiltsi raudteejaam // Väike-Maarja vald, Jaama tn 2 // Kiltsi alevik 
// Kiltsi raudteejaam, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, 
Jaama tn 2 // Kiltsi raudteejaam // Kiltsi küla, Jaama tn 2 // Kiltsi 
raudteejaam, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Kiltsi küla, 17139 
Kiltsi jaama tee // 17139 Kiltsi jaama tee T1 // Jaama tn 1a // 2 // Kiltsi 
raudteejaam // Vahtra tänav (Kiltsi raudteejaama ooteplatvormi ülekäigukoht 
km 339,141, Kiltsi raudteejaama reisijate ooteplatvorm, Kiltsi teedevaheline 
ooteplatvorm) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõikele 7 
punktile 1 edastab TTJA Kiltsi raudteejaama ooteplatvormi ülekäigukoha (km 
339,141) ning Kiltsi teedevahelise ooteplatvormi ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27476123>  (menetlus nr: 
499642), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.