Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 13:21:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18178 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, Rakke vald, Rakke alevik // 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a (Rakke ooteplatvorm, Rakke 
raudteejaama ooteplatvormi ülekäigukoht km 351,024, Rakke jaama 
ülekäigukoht, Rakke teedevaheline ooteplatvorm) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Rakke raudteejaama ooteplatvormi ülekäigukoha km 351,024 ning Rakke 
ooteplatvormi ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27476186>  (menetlus nr: 
499550), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.