Subject: Re: Vastus päringule
From: "Urmas Kirsipuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 12:11:18 +0300

Tere.

Lugupeetud TA, teil on olemas ajutine liikluskord ja märgi mõju ajutine 
peatamine (§ 3.   Märgi mõju ajutine peatamine
  (1) Märgil või selle osal näidatud liikluskorralduse kehtivuse peatab kaks 
sümmeetriliselt lõikuvat oranži musta äärisega kattelinti.).
Märgid olid ka sellel ajal aktiivsed, kui mingit Pärnu suunalist ehitustööd 
ei käinud ja mingeid liiklusseisakuid ei olnud. Samuti on arusaamatu, miks 
suunatakse juhid ringi, kui nad peavad hiljem selles samas nn ummikus 
istuma(kusjuures neid ummikuid ei ole 24/7). TA käib ju pidevalt lähetustes 
euroala riikides, kas tõesti ei ole sealt õppida kuidas teeehituse ajal 
liiklust suunatakse/reguleeritakse?

Tänan tähelepanu eest, antud kirjale ei ole vaja vastata.

urmas

On 29. Jul 2025, at 11:08, [email-masked] wrote:

Tere

Täname märkamast ja info edastamise eest.

Nimetatud liiklusmärgid säilitati, kuna Tallinn-Pärnu maanteel Kanama 
liiklussõlmes tööd jätkuvad ja sellest tingitult tekivad Kanama 
liiklussõlmes Pärnu poole suunduval ühendusteel järjekorrad. 
Navigatsiooniseadmetest tuleneva info puhul järjekordadest eesoleval 
teelõigul, saavad liiklejad kiiremini ja lihtsamalt Tallinna ringteelt Pärnu 
poole suunduda läbi teise läheduses oleva liiklussõlme.

Lugupidamisega

Hannes Ristov
Liikluskorraldaja
55654809
Transpordiamet