Subject: Teavitus 16.08.2025 kodukohvikute päev Ramsi piirkonnas
From: "Ramsi Vaba Aja Keskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 16:42:17 +0300

Tere!

Teavitan, et 16. augustil 2025 toimub Ramsi piirkonnas (Viljandi vald)
kodukohvikute päev, mille raames avatakse üheksas koduhoovis ajutised
ühepäevakohvikud. Ramsi piirkonnana peetakse silmas ja avatakse kohvikud
Vardja külas, Ramsi alevikus, Sinialliku külas ja Heimtali külas.

Tegemist on kogukondliku ettevõtmisega, kus pakutakse kohapeal valmistatud
toitu ja jooki. Kohvikud tegutsevad vaid sellel päeval ning asuvad
pererahva koduõuedes või aedades. Külastajate hulka võib piirkonnas kokku
tulla hinnanguliselt 100–300 inimest kogu päeva jooksul.

Sündmuse toimumise ajal ei suleta ühtegi teelõiku. Ainus
liikluskorralduslik muudatus puudutab Sinialliku küla, kus luuakse ajutine
parkla Orika tee 2 kinnistule. Sellega seoses paigaldatakse ajutised
sissesõidukeelu märgid Orika tee ja Järveotsa tee tänavatele. Märgid
kehtivad ainult külastajatele – kohalikele elanikele on sõit lubatud ning
nende läbipääsu ei piirata.
Manusena on lisatud parkla plaan.
Lisan siia ka kaardi, kus on näha parklad ja kodukohvikud:
<https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VdoqLmshuorYhrPvWmTc4xctVhcaQ4Y&u
sp=sharing>
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VdoqLmshuorYhrPvWmTc4xctVhcaQ4Y&us
p=sharing

Palun andke teada, kas sellest teavitusest piisab või on vajalik ka
Transpordiameti poolne kooskõlastus või täiendav infoesitlus.

Heade soovidega
Inganora Makko
Ramsi Vaba Aja Keskuse juhataja
+372 53895979