Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 10:03:38 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19299 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, Vana-Kubja, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, 19276 Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee // 
Altveski // Ansla-Välja tee // Heinametsa // Järva // Kargsoo // Keerukuju 
// Kopli // Koplimetsa // Laimetsa // Marguse // Penjami // Pulli // 
Raudemetsa tee // Savioja // Sepa // Sooviku // Taali metskond 5 // 
Vana-Kubja // Tammuru küla, 19276 Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee // Tori 
vald, Kildemaa küla, Põllu, Pärnu maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, 
Altveski // Heinametsa // Kargsoo // Keerukuju // Kopli // Masso // Penjami 
// Savioja // Taali metskond 5 // Vana-Kubja, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Põlendmaa küla, Altveski // Heinametsa // Kargsoo // Keerukuju // Kopli // 
Masso // Penjami // Savioja // Taali metskond 5 // Vana-Kubja, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, Savioja, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Põlendmaa küla, Heinametsa, Pärnu maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, 
Kopli, Pärnu maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, Kopli, Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Põlendmaa küla, Penjami (Elektrituulik WT2, Juurdepääsuteed ja 
platsid, Tuulepargi sisene elektrivõrk, Tuulepargi sisene sidevõrk, 
Elektrituulik WT3, Elektrituulik WT6, Elektrituulik WT7, Elektrituulik WT8, 
Elektrituulik WT12) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kõrge ehitis ca 300 m

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27471937>  (menetlus nr: 
497902), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.