Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 13:10:38 +0300

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19740 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee 
// Haljastuse // Pärna tänav L1 // Pärnu mnt 6a // 8 (Lelle aleviku 
kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Leping jalgratta- ja jalgtee ehitamisega 
kaasnevaks riigitee ümberehitamiseks on sõlmitud. Notariaalne leping on 
töös: 18. juuli 2025 nr 166 Kehtna Vallavalitsus annab välja korralduse 1. 
Nõustuda seadma Rapla maakonnas Kehtna vallas Lelle alevikus asuvale Eesti 
Vabariigi omandis, Kliimaministeeriumi valitsemisel ja Transpordiameti 
valduses oleva 20153 Lelle Jaama tee kinnisasja osadele kõnnitee omamiseks 
tähtajatu ja tasuta isiklik kasutusõigus Kehtna valla (Vallavalitsus) kasuks 
järgmiselt: 1.1 20153 Lelle Jaama tee kinnisasja (kinnistusosakonna 
registriosa nr 10908450, katastritunnus 29202:006:1747, riigi 
kinnisvararegistri objekti kood KV8553, pindala 12896,0 m², sihtotstarve 
transpordimaa) osadele, millele vastavad piiratud asjaõiguste 
registreerimise infosüsteemis (PARI) ruumikuju andmed alljärgnevalt: PARI ID 
870450, kasutusõiguse pindala 50 m² (Lisa 1 IKÕ seadmise plaan, pos 1), PARI 
ID 870451, kasutusõiguse pindala 13 m² (Lisa 1 IKÕ seadmise plaan, pos 2). 
Transpordiamet MERIKE JOONSAAR 1. Kogu taotlus 01.07.2025 Lahendamiseks 
tooltip.button.takeIntoAccount tooltip.button.dontTakeIntoAccount 
Transpordiamet on kooskõlastanud jalgratta- ja jalgtee projektlahenduse 
11.06.2025 kirjaga nr 7.1-2/25/65-9. Ehitusloa eelnõu saame kooskõlastada 
peale seda, kui: 1. jalgratta- ja jalgtee rajamiseks riigitee alusele maale 
on Transpordiameti maade osakonnaga sõlmitud notariaalne isikliku 
kasutusõiguse seadmise leping ( vt kirja punktid 1, 3.) 2. jalgratta- ja 
jalgtee ehitamisega kaasnevaks riigitee ümberehitamiseks (tee laiendamine, 
äärekivide paigaldamine, künniste rajamine) on Transpordiametiga sõlmitud 
leping (vt kirja punktid 2 ja 3). Riigitee ümberehitamise lepingu sõlmimine 
ei toimu EHR kaudu. Palume KOV-il esitada taotlus lepingu sõlmimiseks 
aadressil [email-masked]

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27471029>  (menetlus nr: 
496435), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.