Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 11:54:38 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/19734 aadressile Ida-Viru maakond, Toila vald, 
Kohtla-Nõmme alev, Kohtla raudteejaam // Tapa-Narva 254,0-256,5 km 
(Kohtla-Nõmme (km 255,741) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 
punktile 2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Kohtla-Nõmme 
(km 255,741) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsiooni kasutusloa 
taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27469590>  (menetlus nr: 
502599), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.