Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 22:51:39 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01392 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Upa küla, 
Sarapuumetsa, Saare maakond, Saaremaa vald, Upa küla, Sarapuumetsa (Elamu, 
elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 lg 4 punkti 1 alusel 
esitame projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega, kuna kavandatakse mahasõitu Tahula-Upa teelt nr 21138.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27468825>  (menetlus nr: 
474052), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (INGE-LY ANSIP) poole.