Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 16:54:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/19735 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Arumäe küla, Tapa-Narva 299-303,8 km // Auvere küla, Auvere raudteejaam 
(Auvere (km 298,759) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Auvere km 298,759 automaatne foorisignalisatsiooni ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27468636>  (menetlus nr: 
502597), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.