Subject: Tehniliste tingimuste taotlus. Tartumaal, Roiu alevikus Vana-Kastre - Roiu kergliiklustee projekteerimine
From: "Olev Saago" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:40:54 +0300

Tere!

Palume väljastada projekteerimiseks tehnilised tingimused.

Töö tellija on Kastre Vallavalitsus

Projekteerimise objektiks  on Tartumaal, Roiu alevikus Vana-Kastre - Roiu
kergliiklustee lõigu ja sellega kaasneva sademeveekanalisatsiooni osa
projekteerimine põhiprojekti staadiumis.

Kavandada tuleb 22260 Vana-Kastre- Roiu tee parempoolsele küljele 2,5
meetri laiune kõvakattega kergliiklustee lõigus 22140
Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee kuni katastriüksus 29101:001:1092 Alajaama tee.

Projekteeritava lõigu pikkus on ca 1 km

Lisatud:

1.	Tehniline kirjeldus
2.	Küsimused-vastused.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/