Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 15:14:38 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/42249 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee 10 // 
Parivere küla, Kliko // Kruusiaugu // Lihula metskond 414 // Lihula metskond 
415 // Lihula metskond 416 // Lihula metskond 417 // Lihula metskond 418 // 
Liiase // Reinu-Liiase tee // Ubalehe // Veski // Veskipõllu // Soovälja 
küla, Metsasalu // Valuste küla, 60 Pärnu-Lihula tee // Liiasepõllu // 
Reinu-Liiase tee // Tuudi-Raudtee tee // Tõlviku // Tõnsu // Valuste-Sipa 
tee // Vanaveski (side maaliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27468388>  (menetlus nr: 
499289), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.