Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Jul 2025 11:56:38 +0300

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11838 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Viieaia tee 19, Harju maakond, Maardu 
linn, Viieaia tee 19, Harju maakond, Maardu linn, L11 // Vana-Narva maantee 
L1 // Viieaia tee 19, Harju maakond, Maardu linn, L11 // Vana-Narva maantee 
L1 // Viieaia tee 19, Harju maakond, Maardu linn, Viieaia tee 19, Harju 
maakond, Maardu linn, Viieaia tee 19 (Tehnoülevaatuse hoone, Gaasitorustik, 
Veetorustik (Viieaia 19), Survekanalisatsioon (Viieaia 19), Kinnistusisene 
reoveekanalisatsioon, Kinnistusisene veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädev asutus esitab ehitusloa kooskõlastamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis mõjutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27463273>  (menetlus nr: 
453085), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ANASTASSIA ŽUKOVA) poole.