Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 09:43:38 +0300

Kadrina Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/21174 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Pala küla, Keskpolügoon 150 // 
Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Arbavere küla, 24 Tapa-Loobu tee // 
Mõndavere küla, Mõndavere tee // Pähklimäe (tee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine asutusega, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega (alus EHS § 42 lg 7 pn 
1, § 70 lg 3 ja § 92 lg 6)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27461213>  (menetlus nr: 
501692), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kadrina Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR ARUJA) poole.