Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 15:49:38 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13919 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, 
Jaama tn 41b, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, Jaama tn 41 
// 41b, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, Jaama tn 41b 
(Üksikelamu, piirdeaed, Heitveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu paikneb riigimaantee Jaama tn 
teekaitsevööndis. Mahasõit on kavandatud riigimaanteelt. Ehitusprojekti 
Transpordiameti tingimustele vastavuse hindamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27462190>  (menetlus nr: 
461520), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (VELJO MÄNNISTE) poole.