Subject: FW: Vorbuse küla torustike projekt
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 16:25:13 +0300

registreerimiseks

From: Vahur Laas <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 4:23 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>; Janar Taal
<[email-masked]>; Toomas Tõnurist
<[email-masked]>
Subject: Vorbuse küla torustike projekt

Tere!

Altren Projekt OÜ koostab torustike projekti Vorbuse külas.

Tööde maht hõlmab Tartu linna poolt Tähtvere külast torustike rajamist
kuni Jänese teeni (Jänese tee kaasa arvatud) ja torustike rajamist Vorbuse
lautade piirkonda.

Eelnevalt oleme Tähtvere külla torustike projekti teinud, mis on
transpordiametist kooskõlastuse saanud.

Saadame teile esmaseks tutvumiseks torustike projekti lahenduse.

Võime ka teha kiire Teams koosoleku, kus saame koos lahendusi arutada.

Oleme arvestanud ka Tiksoja silla lahendusega.

Asendiplaani saab alla laadida järgmiselt aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/vrr9nc16skio08hkiruid/25025_TP_VKV-4-6-7-9_
v01_15.07.2025.dwg?rlkey=4fdzru35lmwsr3oohetj3ph70
<https://www.dropbox.com/scl/fi/vrr9nc16skio08hkiruid/25025_TP_VKV-4-6-7-9
_v01_15.07.2025.dwg?rlkey=4fdzru35lmwsr3oohetj3ph70&dl=0> &dl=0

Ristlõigete joonis on manuses.

Siirdekiilu ristlõikke joonise on asendiplaani dwg joonises.

Kõik ettepanekud on teretulnud.

Parimat,

Vahur Laas

Altren Projekt OÜ

juhataja

53402723