Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 14:01:38 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13117 aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11343 
Kanama tee // Saue küla, Headuse // Kadakanurga tee L1 // Kadakanurga tee L2 
// Kanama tee 9 // Künka // Pearna // Punapaju // Reinu (Elektri keskpinge 
maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.4. Projektiga kavandatakse elektri keskpinge 
maakaabelliin Kanama tee 9 kinnistul asuvast Kadakanurga alajaamast läbi 
11343 Kanama tee; Kadakanurga tee L1; Punapaju; Headuse; Pearna; Reinu ja 
Kadakanurga tee L2 kinnistute kuni Künka (71801:003:0302) kinnistul asuvasse 
Lehtla alajaama. 2.1. Kavandatav kaabitrass kulgeb riigitee /11343 Kanama 
tee / kaitsevööndis (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27460360>  (menetlus nr: 
500813), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.