Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 13:30:38 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20874 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 Kuressaare 
ringtee L1 // Kalevi tn 1a // Kalevi tänav // Põhja tn 40 // 44 // Põhja 
tänav L4 // Põhja tänav L6 // Ringtee L1 // Sikassaare küla, Haagi // Laise 
// Luguse // Margusepõllu // Mati // Põlluvälja tee L1 // Põlluvälja tee 1 
// 3 // 5 // 7 // Sarapupõllu // Tammiku // Uudismaa // Uuevärava 
(Kaugküttetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada kaugküttetorustiku rajamise 
ehitusteatis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27458508>  (menetlus nr: 
500611), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.