Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 13:54:39 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15258 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare 
küla, 60 Pärnu-Lihula tee // Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Papsaare küla, Haapsalu mnt 45 (Teenindusjaam-tanklahoone, Gaasitankla 
mahuti, Hinnapost, Hinnapost, Elektriautode laadija) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27458689>  (menetlus nr: 
469524), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.