Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 10:57:39 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13155 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saue küla, 
Kanama-Üksnurme tee J1 // Üksnurme küla, Tähva (Elamu ja abihooned) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.4. Kinnistu edelaosa jääb riigitee, 11344 
Kanama-Üksnurme tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast ning idaosa jääb kohaliku, Kanama-Üksnurme tee J1 kaitsevööndisse 
(20 m teekatte servast). 6.4. Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 11344 
Kanama-Üksnurme tee (71801:003:0136) on tagatud üle kohaliku, 
Kanama-Üksnurme tee J1 (71901:001:0132).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27458204>  (menetlus nr: 
500844), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.