Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 12:42:38 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/43111 
aadressile Saare maakond, Kuressaare linn, 76 Kuressaare ringtee L1 // 
Kalevi tn 1a // Kalevi tänav // Põhja tn 40 // 44 // Põhja tänav L4 // Põhja 
tänav L6 // Ringtee L1 // Saaremaa vald, Põlluvälja tee L1 // Sarapupõllu // 
Sikassaare küla 1 // 3 // 5 // 7 // Tammiku // Uudismaa // Uuevärava // 
Sikassaare küla, Haagi // Laise // Luguse // Margusepõllu // Mati // 
Põlluvälja tee (FO kaabli multitoru) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada FO kaabli multitoru 
rajamise ehitusteatis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27458434>  (menetlus nr: 
500654), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.