Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 10:36:38 +0300

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11714 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Koorvere küla, Jõekarbi 
(Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust projekteerimistingimuste 
eelnõule Jõekarbi kü-le juurdepääsu osas Akste-Häätaru maanteelt (18138). 
Praegu on ajutiselt rajatud mahasõit seniks, kuni saadakse 
juurdepääsuservituut Luiga kü 87202:001:0102 kaudu. Luiga kü omanikuga ei 
ole soovitud kokkulepet saavutatud pikemat aega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27458114>  (menetlus nr: 
492294), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (REMIDA AASAMÄE) poole.