Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 23:38:38 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11326 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Mändjala küla, 
Kivisilla tee 3 // Luite // Luite tee 2 // Mändjala kergtee T9 // Mändjala 
kergtee T10 // Mändjala puhkebaas // Rävandi // Sillakivi // Teenurga // 
Tormiranna põik 4 // 6 // Tormiranna tee 1 // 2 // 3 // 5 // Vankritee // 
Vilbase // Nasva alevik, 77 Kuressaare-Sääre tee (0,4kV maakaabel) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik §70 ja 71.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27457626>  (menetlus nr: 
489844), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.