Subject: FW: Vääna-Viti JJT projekti muudatus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 12:23:30 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 11:56 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Raivo Altmets <[email-masked]>
Subject: Vääna-Viti JJT projekti muudatus

Tere.

Olete kooskõlastanud Vääna Viti JJT 06.03.25 (dok. Nr 7.1-2/25/1926-5).

Nüüd on ehituse käigus selgunud, et ka teise truubi päis ja kindlustus
jäävad liiga kaevetööde alasse ning JJT tuleb nihutada pikemalt riigiteele
lähemale. Seega suureneb IKÕ ala aga JJT ei tule oluliselt maanteele
lähemale st . ka uus osa jääb kaugemale kui varasemalt kooskõlastatud
plaanil 5,6m. Teine töö, mis jääb osaliselt riigitee alusele maale on
madala kraavi kaevamine, et parandada uue JJT muldkeha ja maantee muldkeha
vahelist sademevee äravoolu.

Siit ka küsimus, et kas seda muudatust on võimalik kiiremini menetleda kui
tavapärane 30 päeva? Kas on vajalik kogu projekt uuesti saata muudatuse
kooskõlastamiseks või piisab kirjale lisatud joonistest?

Lisan IKÕ joonise ja asendiplaani ning ristlõigete joonise kus muudatus on
kajastatud.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931