Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 15:34:39 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18370 
aadressile Harju maakond, Kose vald, 11202 Vaida-Urge tee // Hiierahu tee // 
Metsaka // Tuhala küla 3 // 8, Harju maakond, Kose vald, Hiierahu tee // 
Metsaka // Tuhala küla 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 (Metsaka DP tee, 
Metsaka DP tee kraavid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 (7) 1) Pädev asutus esitab ehitusloa 
eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27457157>  (menetlus nr: 
491425), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.