Subject: Reklaamtreileri paigaldus (Lähiaadress: 26 Türi-Arkma tee, Türi vald), Tunnus: 53701:001:0085
From: batuudiparadiis <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 10 Jul 2025 17:50:11 +0300

Tere!

Soovime uurida võimaliku reklaamhaagise/reklaamtreileri eksponeerimise 
kohta. Nimelt oleme välja valinud ühe haljasala, kuhu soovime paigaldada 
reklaamhaagise. Tegin antud asukoha tarbeks ka ühe ülevaatliku joonise 
koos infoga, mille lisasin manusesse (PNG pildifail).

Tõenäoliselt peab uurima ka luba kohalikust omavalitsusest kuid 
alustuseks pöördun ka Transpordiameti poole, kuna maaameti kaardilt 
paistab, et Teie kui Transpordiamet haldate antud maatüki/haljasala, mis 
kuulub riigiomandisse.

Seega soovin teada, kas antud maatükile tohib paluda luba reklaamhaagise 
paigaldamiseks ning kas ja kuidas on võimalik kooskõlastada haljasala 
kasutamine?
Haagise mõõdud, info ja paigutus on välja toodud pildil, mille lisasin 
manusesse.

Kuna me ei ole kunagi varem antud teemaga kokku puutunud, siis vastan ka 
meeleldi tekkinud küsimustele.

Jään Teie vastuskirja ootama, aitäh!

-- 
Lugupidamisega,

Kaspar Aare
Sunside Group OÜ
GSM: +372 588 033 95
Email: [email-masked]
Koduleht: www.batuudiparadiis.ee
Facebook: https://www.facebook.com/Batuudiparadiis
Instagram: https://www.instagram.com/batuudiparadiis/