Subject: FW: Lepingu sõlmimise soov
From: Margit Pärna <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 13:56:00 +0300

Tere!

Kehtna Vallavalitsus soovib sõlmida lepingut, vastavalt teie 11.06.2025 nr
7.1-2/25/65-9 kooskõlastuse punktile 2, Lelle alevikus 20153 Lelle Jaama
tee (katastritunnus 29202:006:1747) äärde kergtee ehitamiseks.

Tervitades

Margit Pärna

Kehtna Vallavalitsus

Majandusosakonna juht

53461343

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.