Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 09:48:39 +0300

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/12321 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Paslepa küla / 
Pasklep, 16124 Pasleparanna tee // Viigi // Viigiaia // Viigimetsa // 
Viigitalu // Viigiääre, Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Paslepa küla / 
Pasklep, Viigiaia (Hoone, Eramu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine. 
Elamu ja kahe abihoone püstitamine kinnistule , millel on tee kaitsevöönd. 
Puudub teelt kinnistule mahasõit.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27452293>  (menetlus nr: 
495978), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (ARTHUR AINSAAR) poole.