Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 08:06:39 +0300

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19769 
aadressile Võru maakond, Antsla vald, Taberlaane küla, 25102 Vana-Antsla - 
Lüllemäe tee // Antsla-Kobela kergliiklustee L11 // Maratinurga, Võru 
maakond, Antsla vald, Taberlaane küla, Maratinurga, Võru maakond, Antsla 
vald, Kobela alevik, 23129 Laatre-Antsla tee // Antsla-Kobela kergliiklustee 
L18 // Lusti tee T1 // Valga mnt 2 // Taberlaane küla, 25102 Vana-Antsla - 
Lüllemäe tee // Antsla-Kobela kergliiklustee L11 // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L12 // Antsla-Kobela kergliiklustee L13 // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L14 // Antsla-Kobela kergliiklustee L15 // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L16 // Maratinurga, Võru maakond, Antsla vald, Taberlaane 
küla, Maratinurga, Võru maakond, Antsla vald, Kobela alevik, Valga mnt 2 // 
Taberlaane küla, 25102 Vana-Antsla - Lüllemäe tee // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L11 // Antsla-Kobela kergliiklustee L12 // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L13 // Antsla-Kobela kergliiklustee L14 // Antsla-Kobela 
kergliiklustee L15 // Antsla-Kobela kergliiklustee L16 // Maratinurga, Võru 
maakond, Antsla vald, Taberlaane küla, 23129 Laatre-Antsla tee // 
Antsla-Kobela kergliiklustee L11 // Maratinurga (sõidutee, Tänavavalgustus, 
külmaveetorustik, sademevee kanalisatsioonitorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, side) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: riigitee kaitsevööndis ja uued mahasõidud

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27451993>  (menetlus nr: 
496499), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (ESTER HOMMIK) poole.