Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 14:02:39 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20730 
aadressile Pärnu maakond, Paikuse alev, 59 Pärnu-Tori tee // 19278 
Sindi-Lodja-Silla tee // 5680001 Keraamika tänav L1 // Keraamika tn 1 // 
Paide maantee kergliiklustee T2 // Pärnu linn, Paide maantee T4 // Reiu 
mets, Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, 5680001 Keraamika tänav L1 // 
Keraamika tn 1, Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, Keraamika tn 1, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, 5680001 Keraamika tänav L1 // 
Keraamika tn 1 (Sademeveetorustik, Sademeveetorustik, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastada pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27451118>  (menetlus nr: 
500099), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (PEEP SAKK) poole.