Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 10:25:41 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12900 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Ojapõllu 
(Elamu ja kõrvalhoone/garaaž) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu lõunaosa jääb riigitee, 11342 
Saku-Tõdva tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast). 
Kinnistu asub maaparandussüsteemi, Saku soo, maa-alal. Ehitus õigusi 
kitsendavad Kivisilla peakraavi kalda veekaitsevöönd (10 m) ja kalda 
ehituskeeluvöönd (25 m) ning piiravad kalda piiranguvöönd (50 m) ja eesvoolu 
kaitsevöönd (15 m). 6.3. Juurdepääs kinnistule on tagatud riigiteelt, 11342 
Saku-Tõdva teelt (71901:001:0586) üle samuti riigi omandis oleva 11342 
Saku-Tõdva tee (71901:001:0586) kinnistu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27450391>  (menetlus nr: 
499464), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.