Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 11:53:39 +0300

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19943 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vanamõisa küla, Vana, 
Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vanamõisa küla, Vana, Lääne-Viru maakond, 
Haljala vald, Vanamõisa küla, Vana (Elamu, Piirdeaed, Kogumismahuti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- hoone tuleohutus Transpordiamet- 
kinnistul avalikult kasutatava tee kaitsevöönd Eesti Geoloogiateenistus- 
maardla, uuringu ala

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27450824>  (menetlus nr: 
497566), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.