Subject: Registrerimine Dredger
From: "Andrei Mordan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 12:07:49 +0300

Tere päevast.

Minu klient, Infragreen OÜ, soovib saada registreerimistunnistust 
väikelaevale, DG70 süvenduslaevale, mis on ehitatud Eestis 2025. aastal.

Saadan teile täna valmis dokumendid.

Veeväljasurve ja algpüsivuse arvutus on käimas.

OÜ AMDES

Reg. nr: 12090304

Juhataja: Andrei Mordan.

Good day.

My client, Infragreen OÜ, would like to obtain a registration certificate 
for a small vessel, a DG70 dredger built in Estonia in 2025.

I am sending you the documents that are ready today.

The calculation of displacement and initial stability is in progress.

OÜ AMDES

Reg. No.: 12090304

Manager: Andrei Mordan.

Добрый день.

Мой клиент – «Infragreen OÜ» желает получить регистрационное свидетельство 
на маломерное судно – земснаряд DG70, построенный в Эстонии в 2025 году.

Готовые на сегодняшний день, документы высылаю вам.

Оформление расчета водоизмещения и начальной остойчивости находится в 
процессе.

OÜ «AMDES»

Reg. №: 12090304

Руководитель: Андрей Мордань.