Subject: Kooskõlastuse taotlus võistlusautode treeningsõidu korraldamiseks 12.07 ja 13.07
From: Prepwin Motorsport <[email-masked]>
To: Raul Goos <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Mon, 07 Jul 2025 21:03:05 +0000

Tere!

MTÜ Prepwin Motorsport annab teada, et soovib läbi viia järgnevatel Rõuge vallas
asuvatel teedel võistlusautode treeningsõite:

 * 12.07.2025 (L) tee nr 4680156 Missokülä - Väiko-Tiilige (0,0 - 2,5 km) ning
   tee nr 25219 Tiilige-Ritsiko tee (0,7 - 4,3 km)
 * 13.07.2025 (P) tee nr 25166 Missokülä-Laura tee (3,7-5,1 km) ja tee nr 25208
   Siksälä-Kiviora (1,4-3,4 km)

Käesolevale kirjale on lisatud manusena allkirjastatud loa taotlus teede
kasutamiseks avaliku ürituse korraldamiseks ja kasutada plaanitava teelõikude
liikluskorraldusskeemid. 

Palun teie kooskõlastust mainitud teelõikude kasutamiseks võistlusautode
treeningsõitude tarbeks.

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244