Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 08:24:39 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01682 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, 11389 Viti 
metsavahi tee // Aruheina tee L10 // Lautri tee L1 // Metsavahi tee L6 // 
Metsavahi tee L7 // Urgumetsa tee, Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu 
küla, 11389 Viti metsavahi tee // Aruheina tee L10 // Lautri tee L1 // 
Metsavahi tee L6 // Metsavahi tee L7 // Urgumetsa tee (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27447561>  (menetlus nr: 
476109), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.