Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 10:02:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/18644 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kalevi küla, 
6690090 Varbola tee L2 // Sikeldi küla, 6690090 Varbola tee L6 // 6690090 
Varbola tee L9 // Kaasikupõllu // Tallinna-Rapla raudtee 685 // 
Tallinna-Rapla raudtee 689 // Tallinna-Rapla raudtee 6117 (Viadukt BR1255) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p-le 1 
edastab TTJA Sikeldi viadukti kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27446156>  (menetlus nr: 
497181), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.