Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 12:19:39 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12895 aadressile Harju maakond, Kose vald, Laane küla, Paunküla 
metskond 4 // Paunküla metskond 3 // Leistu küla, 11207 Paunküla-Vetla tee 
// Liivakunurga (0,4kV maakaabelliin, liitumiskilp) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punktile 
1 esitab Kose Vallavalitsus projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27446547>  (menetlus nr: 
499779), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.