Subject: Eelinfo liinihooldustöödest Teie kinnistul
From: Elektrilevi liinihooldus <[email-masked]>
To: Info <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 06:34:11 -0400

Lugupeetud Elektrilevi klient Transpordiamet

Teie kinnistu(te)l Laianõmme 63604:002:1110 on kätte jõudnud Elektrilevi
liinikoridoride hooldustööde aeg. Elektrivõrgu ümbrust on vaja hooldada, et
tagada elektrivõrgu, maaomanike vara, keskkonna ja inimeste ohutus ning
ennetada katkestusi elektrivõrgus, mille võivad põhjustada puude langemine
või okste kasvamine liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus *03**.07.2025 kuni
31.08.2025. *Enne kinnistul tööde läbiviimist võtame Teiega eelnevalt
ühendust telefoni teel.

Kaitsevööndi ulatus teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut
läbivast elektriliinist on mõlemale poole:

☒      kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi (2+2 meetrit) ulatuses.

Tihedamalt asustatud piirkondades (nt tiheasustusaladel, hoonestatud ja
hooldatud aladel, hoovi- ja õuealadel) piirdutakse üldjuhul ainult
liinidele ohtlikeks loetavate puuokste kärpimisega. Oks loetakse ohtlikuks,
kui see asub elektrijuhtmest lähemal kui 1,5 meetrit. Lisaks kärbitakse
liinikoridori ulatuvaid viljapuid ja ilupõõsaid, mille kõrgus ületab 4
meetrit ja asub elektrijuhtmele lähemal, kui 1,5 meetrit.  Palume tööde eel
teavitada meid e-kirja teel viljapuudest ja ilupõõsastest, mis teie
hinnangul vajavad erilist tähelepanu või erikohtlemist.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed (kuni 8 cm rinnasdiameetriga puud,
põõsad, puude oksad ja ladvad)koondame liini kaitsevööndis vallidesse (ei
veeta kaitsevööndist välja).

Üksikute ohtlike puude langetamisel tekkinud ümarmaterjali (alates 8 cm
rinnasdiameetriga puud) lõikame minimaalselt 3 m pikkuseks või Teie poolt
enne tööde algust teatatud mõõtu (alates 3 m) ja ladustame kinnisasja
piires.

Elektrilevi OÜ lepingupartnerina anname teada, et vastavalt kehtivatele
nõuetele salvestame teostatud tööde dokumenteerimiseks drooniga
videomaterjali. Salvestised edastatakse Elektrilevi OÜ-le tööde
akrediteerimise eesmärgil.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest.

Liinikoridoride hooldustööde kohta saate rohkem infot lugeda Elektrilevi
kodulehelt https://elektrilevi.ee/et/maaomanikule/liinide-hooldus
<https://johanna-allas-dot-yamm-track.appspot.com/2olp3XJ4BZBiy5tRLEH99fV0hfvhoGXC0hNQLL0tlhgfXgLPKlwGrY7we21xtW9tK9YHSrS7qhQcyElsLd3x5MBnUNpxmFjgMmEYkPqyKwNOnSLZjWzCt-9P6AFs5kvFa5IScmCODKa4zYzJ9PkPQtamMAA_RxC8HSXh9lZFSt1vK5b9U6VFEtQsGyqsD1RxyFuXVGUn0DEcLZNQa>
.

Meeldivat koostööd soovides

Erki Habicht

Tööjuht

Castorwood OÜ

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja*

·       Castorwood OÜ on võrguteenuse osutamisel Elektrilevi OÜ volitatud
koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab täiendavat infot
Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee
<https://johanna-allas-dot-yamm-track.appspot.com/2pFN3enTHzBtzkwMwD52bmp8BOGl1XKxWefgWWhEWdfLegLPKlwGLErHWpRa5iqzL40nxHggGygqa00y04U8x_WqIhmY8r0XreqzqaDREF2IRo7Dxo9FoaYF3oI7unAqQ8gOZj0EsEBd3FMOX3QQBnxIYcYf_LgkNcUD-Mtih5A54Jw>