Subject: Kanama sõlme liikluskorralduse analüüs
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Margus Magus" <[email-masked]>, "Jaan Saia" <[email-masked]>, "Raul Vibo | commuun.ee" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 16:39:36 +0300

Tere

Oleme liiklusohutuse ekspertidega (Raul Vibo, Roland Mäe jt) alustanud 
igakuulist võrgupõhist parasjagu päevakorral arutelude korraldamist, homme 
(03.08.2025 17:30-18:30) on järjekordne kokkusaamine ning teemaks oleme 
valinud Kanama sõlme.

Seekord püüame arutada nii Kanama sõlme ehitatavat projektlahendust kui ka 
ajutist ehitusaegset liikluskorraldust. Liikluskindlustuse Fond lubas 
vaadata juhtumite statistikat võrreldes ehitusele eelnenud ja 
ehitusperioodi.

Seega palume Transpordiametilt valikut ajutise liikluskorralduse skeemidest 
Teie äranägemisel, mis võiks olla abiks probleemide analüüsil.

Kuna TalTech korraldab augustikuus liiklusohutuse audiitorite 
täiendkoolituse, siis kasutame neid materjale ka täiendkoolituse 
läbiviimisel.

Ain Kendra

T-Konsult OÜ, konsultant, TalTech teetehnika lektor, volitatud teedeinsener

5171055