Subject: Palve edastada liikluskorraldusakt ja info kiiruspiirangu kehtivuse kohta teelõigul km 122,6–125,2 (Tallinna–Pärnu–Ikla, Sauga alevik)
From: "Kinnisvara post" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 12:24:06 +0300

Tere

Soovin saada ametlikku kinnitust ja dokumentatsiooni seoses ajutise 
kiiruspiiranguga riigiteel nr 4, Tallinna–Pärnu–Ikla maantee, täpsemalt 
teelõigul km 122,6 kuni 125,2, Sauga aleviku piirkonnas.

Sooviksime dokumentatsiooni, milles kajastuks 18.05.2025 pühapäeval kehtiv 
akt, kui sellel teelõigul teetöid ei teostatud, kus oli märkide järgi 
kehtestatud ajutine kiiruspiirang 50 km/h.

Palun edastada:

1.Ametlik 
liikluskorraldusakt või korraldus, mille alusel kiiruspiirang kehtestati.

2.Info 
või dokument, kas piirang kehtis kogu ajavahemikus või ainult aktiivsete 
teetööde ajal.

Soovin sellele teabele ametlikku kinnitust, et oleks võimalik hinnata, kas 
18.05.2025 kehtis piirang õiguspäraselt. Palun edastage info võimalusel 
e-posti teel võimalikult kiiresti.

Ette tänades ja kiiret vastust oodates,

Jaak

+372 58361192