Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:17:39 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12037 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kodila küla, Panga 
(Päikeselektri jaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla vallale esitati projekteerimistingimuste 
taotlus eesmärgiga püstitada Kodila külas Panga maaüksusele 32 kW võimsusega 
päikesejaam. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid 
vastavalt koostöötegija või kaasatud isiku pädevusele saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Täiendavat teavet võib küsida vallaarhitektilt ([email-masked] või 
telefonil 489 0510). Transpordiamet on kaasatud Kuusiku lennuvälja 
piirangupinna olemasolu tõttu kavandatava tegevuse piirkonnas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27439998>  (menetlus nr: 
494270), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.