Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 11:28:39 +0300

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/16901 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Õvi küla, 41 Kärevere-Kärkna tee // 
Aaviku // Auto // Endi // Kivistiku // Kolliotsa // Kolliotsa tee // 
Kolliotsa tee L2 // Kooli // Kruusaaugu // Kullese tee L1 // Kullese teelõik 
L1 // Kullese vkt 1 // 2 // 4 // 5 // 6 // 7 // 9 // Kuusetuka // Pannapa // 
Peedu // Prandi // Punapea // Pärna // Rätsepa // Sopi // Vana-Kolliotsa // 
Väike-Rätsepa // Õvinurme // Õvioru (sidevõrk) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27440981>  (menetlus nr: 
494837), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.