Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 11:46:39 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18798 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa tee 3, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa tee 3, Harju maakond, Rae 
vald, Soodevahe küla, Laanemetsa tee 3, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Laanemetsa tee 3, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa 
tee 3, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa tee 3 (Äri- ja 
laohoone, Elektriauto laadimistaristu, Gaasitrass, Tõkkepuu, Piirdeaed, 
Päikesepaneelid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27439221>  (menetlus nr: 
494003), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.