Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 08:52:39 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18322 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 11, Rapla 
maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 11, Rapla maakond, Kohila 
vald, Aespa alevik, Suvila tee 11 // Vana-Aespa küla, 11240 Tõdva-Hageri 
tee, Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 11 // Vana-Aespa 
küla, 11240 Tõdva-Hageri tee, Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, 
Suvila tee 11, Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 11, 
Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Suvila tee 11 // 13 (elamu, 
Üksikelamu, Veevarustuse trass, Kanalisatsioonitorustik, kuur, kuur, kuur) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tagastatud kooskõlastaja soovil

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27438629>  (menetlus nr: 
491375), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.