Subject: Tee ajutine sulgemine: Piibe Legal 2025
From: <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:55:09 +0300

Tere,

Oleme korraldamas üritust, mille eesmärk on pakkuda ohutut ja kontrollitud 
alternatiivi täna illegaalselt toimuvatele kiirendussõitudele.

Käesolevaga taotlen luba Jägala-Käravete maantee lõigu sulgemiseks taotluses 
olevatel kuupäevadel ja ajavahemikel.

Kuna üritus saab toimuda vaid kuiva ilmaga ja mõistliku sammuga, siis 
otsustame tee sulgemise mitte hiljem kui 4 päeva enne ürituse algust, ehk 
ürituse nädala esmaspäeval.

Manuses lisatud digitaalselt allkirjastatud:

1. Teelõigu ajutise sulgemise seletuskiri

2. Teelõigu ajutise sulgemise projekt

3. Ürituse ohutusplaan

4. Avaliku ürituse loa taotlus Anija vallavalitsusele.

Lugupidamisega,

Henrik Eeltee

Raketibaas

+372 588 444 66

Vana-Narva mnt 28e

OÜ Batman